مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده چرم میلینگ گاوی

آنچه در این مقاله میخوانید...

چرم میلینگ چیست؟موارد کاربرد چرم میلینگ گاویفروش عمده چرم گاوی میلینگی
چرم میلینگ گاوی

چرم میلینگ چیست؟ چه نوع کارایی و کاربردهایی در دنیای چرم های طبیعی دارد؟ این نوع چرم اصل چه دسته بندی هایی دارد؟ شرایط سفارش و خرید و فروش عمده این چرمها به چه صورت است؟

چرم میلینگ گاوی

چرم میلینگ چیست؟

پیش از هر چیز لازم است ابتدا این نوع چرم را بشناسیم و ببینیم به چه نوع چرمی میلینگ یا میلینگی گفته می شود و سپس در ادامه با موارد کاربرد و نحوه سفارش و خرید این چرمها آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

چرم میلینگ گاوی رویه و رخ صاف و یک دستی دارد و به علاوه نرمی و انعطاف پذیری بالای آن حس خوبی را منتقل می کند. همچنین لازم به ذکر است که به دلیل طبیعی و اصل بودن، یک قسمت چرم یعنی رویه آن صاف است و قسمت پشتش حالت پرزدار می باشد.
چرم های میلینگی در حال حاضر با تنوع رنگی بسیار بالایی تولید و عرضه می شوند که به خوبی این قابلیت را دارد که نظر مشتریان با سلایق گوناگون را پاسخگو باشد. البته ناگفته نماند که طیف قهوه ای تا عسلی بیشترین درصد سفارشات را به خود اختصاص داده اند!

چرم میلینگ گاوی

موارد کاربرد چرم میلینگ گاوی

چرم های میلینگ به دلیل ظاهر ساده ای که دارند کاربردهای زیادی می توانند داشته باشند که به صورت تک رنگ و یا ترکیب با رنگ های دیگر، محصولات تولیدی از آنها بسیار شیک و جذاب خواهند شد. حتی این قابلیت را هم دارند که با چرم های تزیینی یا مویی و حتی چرم های طرح چاپی (مانند طرح کروکودیل، لزارد، پوست ماری و …) محصولی خاص و بی نظیر بیافرینند.
در اینجا به چند نمونه از این کاربردها اشاره ای خواهیم داشت:

*انواع کیف چرمی (کیف پول، کیف دستی، کیف دوشی، جاکارتی، کیف اداری و …)

*انواع کفش چرمی (کفش های زنانه و مردانه رسمی و اداری، اسپرت، مجلسی و …)

* روکش مبلمان و صندلی خودرو

*محصولات هنری شیک چرمی

*دستبند چرم

*بند ساعت چرمی

چرم میلینگ گاوی

فروش عمده چرم گاوی میلینگی

چرم های میلینگ گاوی از انواع چرمهای طبیعی بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند؛ از این رو، اگر شما هم تولیدکننده محصولات چرمی هستید و یا فروشگاه چرمی در هر کدام از شهرهای کشور دارید، این نوع چرم بسیار پیشنهاد می شود و همانطور که اشاره شد تنوع رنگی بالایی هم دارند. همچنین اگر شما به صورت عمده و از مراکز دست اول و بدون واسطه خرید داشته باشید، قیمت مناسبی هم برایتان خواهد داشت.
البته ناگفته نماند که این نوع چرم ها هم درجه بندی کیفیت دارند و در کیفیت های +A، A ، و B تولید و به بازار عرضه می گردند. بنابراین در زمان خرید به این مورد هم توجه لازم را داشته باشید.

راشا چرم” در حال حاضر عرضه کننده مستقیم انواع چرم میلینگی گاوی و نیز دیگر چرمهای طبیعی در سراسر کشور است که شما می توانید به راحتی با ثبت سفارش، بار را در شهر خودتان تحویل بگیرید. در صورتی که هرگونه سوالی داشته باشید یا نیاز به مشاوره ای داشته باشید، می توانید از طریق راه های ارتباطی با همکان ما در ارتباط باشید تا از مشاوره رایگان هم بهره ببرید و خرید خوبی را تجربه کنید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.</p

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه مفیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09132235694

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: shervin_charm@

instagram icon اینستاگرام: shervin_charm@

email icon ایمیل: info@shervinleather.com

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید