مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده بهترین پوست مرینوس به صورت مستقیم

آنچه در این مقاله میخوانید...

معرفی کامل پوست مرینوس اعلاتجارت پوست مرینوس در سراسر کشور

پوست مرینوس پیش تر به عنوان یک کالای وارداتی بود ، اما امروزه در کشور نیز فرصت تولید شدن پیدا کرده است و گوسفند مرینوس به دلیل پشم بلندی که دارد با هدف چیدن پشم آن پرورش داده می شود . اما جدا از پشم پوست بسیار مرغوبی دارد که طرفداران خاص خودش را دارد . مجموعه ی چرم شروین در راستای تولید پوست مرینوس فعالیت می کند و توانسته است بهترین پوست را تئلید کرده و به بازار عرضه کند . چون تولید کننده است فروش این محصول نیز مستقیم و بدون واسطه است .فروشنده بهترین پوست مرینوس به صورت مستقیم

معرفی کامل پوست مرینوس اعلا

معرفی کامل پوست مرینوس اعلا گوسفند مرینوس با ظاهر و هیکل کوچکتری که در مقایسه با سایر گوسفندان دارد ، در بازار های پشم گوسفندی و پوست گوسفندی راه یافته است .

گوسفند مرینوس با نژاد اسپانیایی قبلا در ایران وجود نداشت اما با توسعه ی بازار های پشم و پوست این گوسفند ، در داخل کشور نیز پرورش داده می شود . پشم این گوسفند به ۵ تا ۷ سانتی متر می رسد به همین خاطر پرورش این گوسفند برای پشم خیلی سود آور است . اما پوست گوسفند مرینوس یک پوست مرغوب برای تولید چرم است . زیبایی چرم مرینوس منحصر به فرد است . سوراخی در پوست مرینوس دیده نمی شود و خلل و فرجی ندارد . به هیچ عنوان پوست مرینوس پشم هایش کنده نمی شود و نمی ریزد .

از چرم مرینوس برای چیز های زیادی می توان استفاده کرد .به عنوان روکش مناسب برای صندلی و انواع و اقسام مبل ها می توان از آن استفاده کرد . حتی می توان از آن به عنوان پادری و یا فرش بهره برد . چرم گوسفند مرینوش خاصیت درمانی نیز دارد به گونه ای که افرادی که دچار زانو درد ، قلم درد و یا کمر درد هستند می توانند چرم مرینوس را به عنوان یک جای خواب مناسب تهیه کنند .

تجارت پوست مرینوس در سراسر کشور

تجارت پوست مرینوس در سراسر کشور مجموعه ی چرم شروین پوست مرینوس را به سرتاسر ایران توزیع و پخش می کند . با فروش مستقیم چرم مرینوس واسطه ها حذف شده و قیمت پوست ارزان می شود . پوست مرینوی ارزان در بازار موجود باشد ، سبب صرفه اقتصادی می شود و پوست مرینوس ارزان حتی در واردات پوست اثر می گذارد .

تولیدات داخلی بیشتر حمایت می شوند .چرم شروین ، پوست مرغوب و با کیفیت مرینوس را به بازار عرضه می کند و از اینکه بتواند رضایت خاطر مشتری و خریداران را کسب کند بسیار سرافراز می شود . چرم شروین یک وبگاه رسمی دارد تا بتوان با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط گرفت و محصولات متنوع این مجموعه را به صورت غیر حضوری مشاهده کرد .

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.</p

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه مفیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09132235694

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: shervin_charm@

instagram icon اینستاگرام: shervin_charm@

email icon ایمیل: info@shervinleather.com

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید